مجله بسیار زیبا

مجله بسیار زیبا

 

با این لباس، یک نفر شما را در آغوش گرفته است !

این کت یکی از نمونه های مد غیرمعمول می باشد که به تازگی در دنیا رایج شده است.
این کت به جای یک لباس پوستی گرم، یک بارانی ضدآب و یک ژاکت کاربرد دارد و آن قدر عجیب است که وقتی راه می روید انگار کسانی شما را در آغوش گرفته اند.
مد لباس "آغوش من" را، دانش آموزانی در یکی از کالج های لندن راه انداختند. این کت سبز رنگ؛ مانند آنچه در تصویر می بینید، از درهم تنیده شدن یک ردیف انگشت دست، بسته می شود، این مدل لباس، آدم را بیش تر شبیه مریخی ها در فیلم های تخیلی می کند.
ژاکت "آغوش من" با دیدگاه "عدم تفکر تنهایی" طراحی شده است که؛ "در زمان سرما، آغوشی گرم شما را حمایت می کند."


البته در طراحی این لباس تنها مساله ناراحت کننده، مشاهده دستانی باشد که در اطراف گلو حلقه خورده اند، اما در واقع پس از پوشیدن لباس می فهمید که این قسمت آن قدرها که فکر می کردید آزاردهنده نیست و می تواند در سرما، نقش شال گردن را برای شما ایفا کند.
این طراحی، به صورت ساده تر برای یک کت کتان و بهاره نیز ارائه شده است و فقط یک جفت دست، از دور کمر، شما را احاطه می کند و این طرح کاملا استراتژیک و هوشمندانه است.
به هرحال این طرح، با اینکه بسیار خاص و جالب توجه است، اما برای استفاده در همه مکان ها، خیلی مناسب نیست و بیش تر برای نوجوانان قابل استفاده می باشد.


 

سلنا گومز بدون آرایش!

سلنا گومز از عکس گرفتن بدون آرایش هیچ گونه ابایی ندارد. بازیگر و خواننده ۲۰ ساله آمریکایی اگر چه از داشتن صورت بدون آرایش بیتشر لذت می برد ولی دراکثر اوقات با رژ قرمز و خط چشم سیاه بر روی فرش قرمز ظاهر می شود. ستاره زیبای هالیوود از اینکه رسانه ها و دوربینها بدون آرایش از او عکس می گیرند به هیچ عنوان ناراحت نمی شود.



او در مصاحبه با مجله Heat اظهار داشت: بدیهی است که از آرایش کردن لذت می برم ولی بعضی از روزها احساس می کنم که می خواهم قیافه معمولی خود را داشته باشم. این درسته که بدون آرایش به مراسم ها نمی روم ولی از عکاسان نیز که از من بدون آرایش عکس می گیرند شکایتی ندارم.

 

ابی و لیلا فروهر در لباس محلی

چرت زدن


دردسرهای چهار قلوهای چینی

یک پدر و مادر چینی که بچه های چهار قلوی خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کردند به فکر افتادند تا با روشی عجیب مشکلی که در خانه گریبانگیر آنهاست را بر طرف کنند و بچه ها و معلم های مدرسه را از شر این مشکل خلاص کنند.


پدر و مادر ژیانگ یونلونگ، ژیانگ یونژائو، ژیانگ یونهان و ژیانگ یونلین تصمیم گرفتند تا با تراشیدن شماره بچه ها به ترتیب به دنیا آمدنشان خیال معلم ها را از بابت تشخیص آنها راحت کنند، زیرا این بچه ها آنقدر شبیه یکدیگر هستند که حتی پدرشان هم نمی تواند آنها را از یکدیگر تشخیص دهد.

متفاوت ترین عروس در جهان

این حیوان باهوش در پرفروش ترین فیلم های هالیوود بازی کرده است. این میمون که Crystal نام دارد توانسته عنوان معروف ترین میمون را به خود اختصاص دهد. این حیوان همانند یک عروس بر روی فرش قرمز حاضر شد.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: با این لباس , یک نفر شما را در آغوش گرفته است ! , , یامهدی , منتظران ظهور , یاباصالح المهدی , سلنا گومز بدون آرایش! , ابی و لیلا فروهر در لباس محلی , چرت زدن , دردسرهای چهار قلوهای چینی , متفاوت ترین عروس در جهان ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : جعفر قاسمی
تاریخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: