پیامک جدید

پیامک جدید

 

 

اس ام اس های فلسفی 

کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست  . . .


یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت
و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل . . .


از فشار زندگی نترسید
به یاد داشته باشید
فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . .


همیشه اشتباهات هنگام وقوع دردناک هستند
اما سالها بعد مجموعه ای از اشتباهات همراه شماست
که شما را به موفقیت میرساند . . .



وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم â€‌ بله خدا ! خود منâ€‌


رسم زمانه است
اگر نرم باشی تو را له میکنند
اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .
نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان


آن ها که آزارت می دهند، سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند
خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی . . .


ممکن است به آرامی راه بروم اما هیچگاه به عقب راه نخوام رفت
مگر زمانی که خود را آماده پرش طول ببینم
(کارل لوئیس)


آیا دوست دارید برای صلح جهانی کاری انجام دهید ؟
به خانه بروید و به خانوادتان عشق بورزید
(مادر ترزا)


یک نقطه کوچک می تواند یک جمله بزرگ را متوقف کند
اما آیا چند نقطه می تواند تداوم بدهد ؟


هرگز در مسیر پیموده شده گام بر ندارید
زیرا این راه تنها شما را به جایی میرساند که دیگران رسیده اند . . .
(گراهام بل)


خوب یا بد
مکالمه شما ، تبلیغات شماست
هر زمان که شما دهان خود را باز میکنید
اجازه خواهید داد که افراد ذهن شما را ببینند
(بروس بارتن)


هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد
بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده
پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید . . .


همه نگران این هستند که بچه هایشان به حرف آنها گوش نمیدهند
اما نگرانی مهمتر این است که بچه ها همیشه به تماشای شما مینشینند


پدرم گفت :
مردم ۲ نوع هستند
بخشنده و گیرنده
گیرنده ها بهتر میخورند
اما بخشندگان بهتر میخوابند . . .
(توماس مارلو)


شخصیت مانند درخت و شهرت مانند سایه است
سایه چیزی است که ما فکر میکنیم ، درخت چیزی است که واقعی است . . .
(آبراهام لینکلن)


یک “حقیقت مضرâ€‌ همیشه بهتر از یک “دروغ مفیدâ€‌ است . . .
(اریک بولتون)


در مبارزه بین موج و صخره در ساحل دریا
موج همیشه برنده خواهد شد .
نه از طریق قدرت ، بلکه به خاطر تداوم . . .


هرگاه کار سختی باید انجام شود
آن را به تنبل ترین فرد واگذار میکنم
چون آسان ترین راه را برای انجام آن پیدا میکند !
(کرایسلر)



تظاهر به خوشبختی دردناکتر از تحمل بدبختی است . . .



کلمات قدرت آزار دادن شما را ندارند مگر آنکه گوینده ی کلمات
برایتان بسیار عزیز باشد . . .


هرگز توان گروه های وسیع آدم های احمق را دست کم نگیر . . .


برای نابود کردن یک فرهنگ
نیازی نیست کتابها را سوزاند
کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند . . .


فقط یک بار جوان هستی. اما می توانی برای همه عمر خام بمانی . . .


همیشه به خاطر داشته باش:
کسی در جایی به خاطر وجود تو خوشبخت است . .

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس عاشقانه 

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاصâ€‌ که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوستâ€‌ دارم


چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .


برای پیش تو بودن “بلیطâ€‌ لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .


درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .


خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید  !


خدایا این “قسمتâ€‌ رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیستâ€‌ ؟


نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .


از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !


همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !


سهم “منâ€‌ از “توâ€‌ عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !


نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .


یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش  همین پیراهن  یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !


پنداشتی که چون ز تو بگسستم /  دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش /  بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .


برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .


با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم . . .


نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !


ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم . . .


با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !


پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .


دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . . .


چه رسم تلخی ست
تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !


دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .


دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . . !


روی کفنم بنویسید
موریانه ها
زهرمارتان
این تن که می خورید
حسرت شیرین بود
که خاک به آغوش کشید !


مستانه هایم شروع می شود
آن گاه که گیسوهایت را در شراب، جلا می دهی


آنقدر میوه های سمپاشی شده به خوردمان دادند
که این روزها
با حرف هایمان هم ، آدم می کشیم . . .


تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی
و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم . . . !


باد آورده را باد می برد
اما
تو که با پای خودت آمده بودی . . .


ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم  . . .


بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـا . . .


خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدت ها بی خبری
بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی : دلم برایت تنگ است
یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دلتنگی ارزانی خودت . . .


خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست / فقط می ‏خواست همو فهمیده باشیم
بدونیم نیمه ما ، مال ما نیست / فقط خواست نیمه ‏مون و دیده باشیم
تموم لحظه‏ های این تب تلخ / خدا از حسرت ما با خبر بود
خودش ما رو برای هم نمی ‏خواست / خودت دیدی دعامون بی ‏اثر بود  . . .


دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور دیگر
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

اس ام اس تنهایی

رو زمینى زندگى میکنیم که خودشو جو گرفته عزیزم شما که جاى خود دارى!!!


وقتى کسى براى نداشته هایت بهانه میگیرد،بهتراست اوراهم نداشته باشى.گاهى نداشتن ازداشتن بهتر است


به دنبال ویلچرى هستم براى روزگار!! ظاهرا پایى براى راه آمدن بامن ندارد.


دل هیچکس نمی سوزدبرای حال غمناکم مگرسوزدهمان شمعی که می سوزدسرخاکم!.


خاطرى ازتودگردر نظرم نیست_
ولى…!!!
بغض تنهایى من_
ازغروب دل تو_
درصداى امواج,
بازهم میشکند!
من تورا مثل کهنسالی عشق_
دفن کردم دیریست..


مرا تابزن!
به قرینه هم تا بزن!!
میخواهم تنها درگیر نیمه خودم باشم!!!.


دل نیست کبوترکه چوبرخاست نشیند*ازگوشهءبامی که پریدیم،پریدیم


ازسرزلف توشوریدگی آموخته دل/ وآتش مهرتودرجان من افروخته دل


وقتی سرم درد می کند،حتی قرص هم جواب نمیدهد….
من چشمهایت را از کدئین بیشتر قبول دارم..


نه..الان نه..فعلادورت شلوغه..تنهات که گذاشتن یادمن می افتی..امااونوقت من شرمندم چون احتمالا من اون موقع دیگه تنها نیستم..!


لقمه بزرگتر ازدهانت بودم،برای همین بودکه مرا خرد میکردی تا اندازه شوم..


اگه از دست آدم ها، همش تیشه به ریشه ام بود/ نمیمردم واسه اینکه، یکی مثل تو پیشم بود/ شکنجه دیدم از دوریت، که گریه اعترافم شد/ همین دنبال تو گشتن، یه جورایی طوافم شد….!


چطور میتوانیم به تاول های پای دلمان بگوییم:تمام راهی که آمدیم،اشتباه بود؟!

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , پیامک عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس تنهایی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس های فلسفی , یامهدی , منتظران ظهور , یاباصالح المهدی , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : جعفر قاسمی
تاریخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: