پیامک عاشقانه

پیامک عاشقانه

این روزها هوای مرا نداری ،
خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !
.
.
.
سفری به دور دنیاست ،
وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .
.
.
.
بعد از گرفتن دست هایت،
تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!
.
.
.
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ،
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا
.
.
.
نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر  ,
دل بی چتر مرا مهمان کن !
.
.
.
طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !
آسمان دلم را منتظر مگذار




:: موضوعات مرتبط: پیامک , پیامک عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس لاو , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عشقولانه , sms ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : جعفر قاسمی
تاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: