دعوت به همکاری

دعوت به همکاری

 

باسلام به بیننده های این وبلاگ اگر مایلید میتوانید بااین وبلاگ تبادل لینک نمایید فقط

کافی است لینک مارا دروبلاگ خود قرار داده وبااستفاده ازسیستم تبادل لینک

هوشمنددرقسمت امکانات وبلاگ لینک شویدازمدیران وبلاگ خواهش میکنم تاپیام مبنی

بر قراردادن لینکشان ارسال نکنند وبا استفاده از تبادل لینک هوشمند لینک شوند.

نظرشما باعث پیشرفت سایت خواهدشد امیدوارم مطالب خوب وکاربردی برای شماقرار داده

باشم.

*****************************************************

 

 

توجه

 


سیستم تبادل لینک فقط 

باآدرسwww.montazer2.loxblog.comکارمیکند واز

 پسوند lxb.irوغیره برای قرار دادن لینک ما؛دروبلاگتان

جلوگیری کنید.درضمن تبادل لینک باهمه پذیرفته

میشود و لینکی پس از نمایش توسط مدیر سایت

 حذف نخواه شد.چشمک

*****************************************************

باتوجه به مشکلی که لوکس بلاگ دارد برای مشاهده لیست مطالب روی

فهرست مطالب وبلاگ کلیک کنید تا مطلب مورد نظر خودرا انتخاب کنید.

اگرمطلبی بازنشد روی برچسب ها کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: دعوت به همکاری ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1388
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
جشنواره آخرین امید در تاریخ : 1392/8/30/4 - - گفته است :
سلام...
بدینوسیله به اطلاع کلیه وبلاگ نویسان مهدی یاور می رساند که ثبت نام دوره چهارم حلقه وصال از تاریخ 92/7/1 آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه دارد و شما مهدی یاوران عزیز می توانید پس از عضویت در این حلقه کار خود را با محوریت موضوعات زیر آغاز کنید:
1. خانواده و تربیت مهدوی
2. اتصال بیداری اسلامی به مهدویت
3. موضوع آزاد مهدوی: امید و انتظار، راه های دوستی با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره آخرین امید به نشانی akharinomid.ir مراجعه فرمایید.
[گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل]

<-CommentGAvator->
oojal در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
دریافت موبایل مجانی
http://www.oojal.rzb.ir/post/447
حتما سر بزن باور کن واقعیه

<-CommentGAvator->
پایگاه اطلاع رسانی مهدیه نت در تاریخ : 1392/5/20/7 - - گفته است :
موضوع سایت ما هم مهدویت هست
لطفا ما را لینک کنید و به ما اطلاع دهید
که شما را لینک کنم
www.mahdieh.net

<-CommentGAvator->
سمر در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
وبلاگ خوبی داری عزیزمبه من هم سر بزن

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1392/4/28/5 - - گفته است :
سلام جعفر جان لینکم کن بهم اطلا بده منتظرما بوس بوس یاعلی

<-CommentGAvator->
شهرزاد در تاریخ : 1392/4/24/1 - - گفته است :
وب خوبی دارین.خوشحال میشم به ما هم سر بزنین!

<-CommentGAvator->
امیر در تاریخ : 1391/8/9/2 - - گفته است :
اگه مایل به تبادل لینک بودید لطفا ابتدا من رو با اسم محسن چاوشی لینک کنید سپس به لینکدونی وب من بیاید و لینک خودتونو قرار بدید تا من وب زیبای شما رو لینک کنم...

<-CommentGAvator->
.... در تاریخ : 1391/7/27/4 - - گفته است :
سلام موفق باشید

<-CommentGAvator->
امیرحسین در تاریخ : 1391/7/26/3 - - گفته است :
سلام و درود

از وبلاگتون خوشم اومد ، عالی بود .
من عاشق سایت های مذهبی هستم
واست آرزوی موفقیعت میکنم.

خوشحال میشم با من تبادل لینک کنی.
خدانگهدار

<-CommentGAvator->
جام جم در تاریخ : 1391/6/30/4 - - گفته است :
سلام من هم میتونم کمکتون کنم اگه مایلید به وبم سربزنید وخبرم کنید یاعلی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: